Palaute

Toimi näin, jos haluat jättää palautetta

Meille on erittäin tärkeää että sinä asiakkaana olet tyytyväinen toimintaamme ja palveluihimme. Arvostamme myös palautteen saamista, näin voimme parantaa toimintaamme entisestään.

1) Jos asiasi koskee tiettyä toimeksiantoa tai laskua, voit ottaa suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme asiakas@payex.com.

2) Jos et ole tyytyväinen asiakaspalvelumme laatuun tai haluat huomauttaa meitä muissa asioissa, voit lähettää kirjallisen palautteen osoitteeseen complaint.fi@payex.com.

Jokainen palaute käsitellään PayEx:in palautekäsittelijöiden toimesta.

3) Jotta voimme selvittää asian parhaalla mahdollisella tavalla ja antaa sinulle kattavan vastauksen, toivoisimme että sisällytät palautteeseen seuraavat tiedot:
- Yhteystietosi: nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
- Mitä palaute koskee?
- Laskunumero tai asiakasnumero, jos palaute koskee tiettyä laskua
- Tiedon siitä, jos olet ollut saman asian osalta jo aikaisemmin meihin yhteydessä
- Millä tavalla haluat vastauksen? (sähköpostitse, puhelimitse)

4) Kaikki palautteet käsitellään palautekäytännön mukaisesti, mikä tarkoittaa, että pyrimme vastaamaan nopeasti ja asiantuntevasti. Palautteisiin vastataan seitsemän arkipäivän kuluessa.

5) Kuluttaja-asiakkaana voit tarvittaessa olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan osoitteessa www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta.

6) Aluehallintovirastolle voit tehdä ilmoituksen, mikäli epäilet, että perintätoiminnan harjoittaja menettelee rekisteröinnin varaisessa perinnässä lain tai hyvän perintätavan vastaisesti tai harjoittaa perintätoimintaa ilman rekisteröintiä. https://www.avi.fi/web/avi/perinta